Es renova l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament de La Llacuna

Dilluns, 9 de març de 2020

L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de La Llacuna ha renovat les seves instal·lacions amb millores en el mobiliari i les instal·lacions en general. El renovat equipament, que es troba a la primera planta de l'edifici de l'Ajuntament, ha estat en obres durant els darrers mesos. Finalment, aquest mes de febrer s'estrenava una nova oficina amb moltes millores.

Entre altres, els arranjaments que s'han fet han estat d'adequació de l'espai: s'han pintat les parets, s'han instal·lat noves cortines, s'ha posat il·luminació led i s'ha equipat amb nou mobiliari.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i el poble, així com la possibilitat de gestionar els tràmits municipals per als temes següents: padró d'habitants, hisenda municipal, urbanisme, obres i activitats, gestions relacionades amb animals de companyia, certificat digital, inscripció a cursos, gestions de les entitats... Cal recordar que l'horari de l'Oficina d'Atenció Ciutadana és de dilluns a divendres de 10 a 14 h i tardes de dilluns i dijous de 17 a 20 h.

Amb aquesta millora, l'Ajuntament de la Llacuna fa un pas més en l'aposta per millorar aquest servei. I és que l'OAC és l'enllaç entre la ciutadania i l'Ajuntament i té vocació de servei i la voluntat de facilitar la gestió de tràmits administratius i atendre les sol·licituds d'informació. L'OMAC, representa una aposta de l'Ajuntament per oferir un model de relació amb els veïns i veïnes basat en criteris d'eficàcia i qualitat, mitjançant un servei centralitzat, àgil, còmode i personalitzat.

Darrera actualització: 26.04.2021 | 10:44